دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم جدید ایرانی

پروفسور فیلیپ گودمن (Nyman) در مورد سه مورد حل نشده در مورد مردانی که قربانی شنیگانگان فوق طبیعی هستند قدم می زند. گودمن پراگماتیس اعزام شده به دور انگلستان ، سعی در پرده برداری از داستانهای خود دارد - اما چیزی که ترسناک تر از آن شروع به تصرف خود می کند.

Ghost Stories
غرفه خود را زودتر تعیین می کند ، و چه غرفه ای عجیب است. در بدو شروع ، یک روانپزشک در صحنه است که به عنوان یک کشتی برای یک کودک مرده و مبتلا به لوسمی صحبت می کند تا از طریق او صحبت کند: "خون من می سوزد ، میمی" ، وقتی مادر غمگین می شکند ، کانمن صدای بلند می کند. دقایقی بعد ، چند دهه قبل ، پیرزنی که صاحبش است ، مقصر صفرا است. او درباره دختر بزرگتر خود با بیان شیطانی گفت: "او دیشب انگشت خود را انگشت گذاشت و به فکر جان تراولتا بود." "بابا همه چیز را می بیند."

این همه زمانی حس می شود که بدانید چه کسی درگیر است. Ghost Stories که اقتباسی از نمایشنامه آنهاست ، ذهنی غیر روحانی دو انگلیسی 51 ساله است که در 15 سالگی ملاقات کردند و بلافاصله با عشق مشترکشان به فیلمهای ترسناک پیوند زدند: Hammer، The Wicker Man، Witchfinder General و همچنین ترسناک داستان های سگ پشمالو در BBC و ITV ، و جان لندیس فقط یک گرگینه آمریکایی در لندن را منتشر کرد. جرمی دایسون به دنبال همکاری و نوشتن The League Of آقایان رفت ، در حالی که اندی Nyman بسیاری از برنامه های تلویزیونی و صحنه ای Derren Brown را کارگردانی و نویسندگی کرد. Ghost Stories به طرز غیرقابل انکاری همه این موارد را تحریک می کند و گلچینی در مورد سه مرد زخمی ذهنی (پل وایت هاوس ، الکس لاتر و مارتین فریمن) ارائه می دهد ، که توسط فیلیپ گودمن ، نایمن ، یک شخص غیر معتقدی بدبین و میزبان برنامه تلویزیونی 'بازی های روانی "دانلود فیلم جدید ایرانی

این نمایش مخاطب را داشت که جیغ می زد و می پرید و فیلم می خواهد همین کار را انجام دهد. این یک چالش دشوار است ، تلاش برای تکرار اثرات یک تجربه تعاملی زنده و نفس گیر در سینماها که محصولی قفل شده را نمایش می دهد. وحشتناک و اضطراب آور و نه ترسناک ، هنوز هم یک اتاق تفریحی از انواع است و با ترکیبی از صدا ناسالم از اعصاب خاموش می شود. برخی از کارزارهای وحشتناک بسیار وحشتناک وجود دارد ، و تمام چیزهایی که از واقعیت دور شده اند ، خاموش و ناراضی هستند که در یک انگلستان با زندگی بیرون آمده از فیلمبرداری شده ، فیلم برداری می شوند.

کمی نسبت به این نخها وجود دارد و همانطور که یک گلچین است ، فقط سرمایه گذاری عاطفی زیادی را امکان پذیر می کند. شما همیشه می دانید که چیزهای وحشتناکی وجود دارد که اعتصاب کنند. اما این همه بخش سرگرم کننده است ، همانطور که Ghost Stories در استوایی افراط می کند ، با آنها بازی می کند ، و گاهی اوقات شست و شوی آنها را می گیرد: "لعنت کن!"

این در حالی که مستقیم بازی می کند ، موثرترین است. گذشته از این ، Ghost Stories با ترساندن ، مذهب ، معنویت و عذاب روانی ، گاه به صورت سادیستی به خود می گیرد. شنیدن این نکته تعجب آور خواهد بود که Nyman و Dyson به خود ماوراء طبیعی اعتقاد داشتند ، اما آنها مطمئناً ایده آن را دوست دارند و این فیلم نهادی است نه تنها به عنوان ژانر وحشت ، بلکه به وحشت واقعی ، تروما و ویرانگر انسانی نیز می رسد. خسارت های همه ما آنچه ما از آن مانده ایم غم و اندوه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.